30 April 2007

Cinta Segi Banyak

Saya bukan orang sunda (istri yang agak-agak sunda), segitunya saya suka lagu-lagu Doel Sumbang yang sebagian besar (setahu saya) menggunakan bahasa sunda (entah sunda halus atau bodor). Berikut salah satu bobodoran ala beliau yang membuat saya cekikikan tiada henti :D

Pabaliut

kuring bogoh ka entin
entin bogoh ka rustam
rustam bogoh ka oneng
oneng bogoh ka darman
darman bogoh ka acah
acah bogoh ka unang
unang bogoh ka edoh
edoh bogoh ka dayat

..............................
..............................

dayat bogoh ka mumun
mumun bogoh ka edeng
edeng bogoh ka ecin
ecin bogoh ka oyok
oyok bogoh ka epon
epon bogoh ka kurdi
kurdi bogoh ka embek
embek bogoh ka kuring

ada ya cinta segi banyak gitu??

ps: butuh terjemahan, mungkin teteh ini bisa membantu

6 komentar:

Anonim mengatakan...

woeeiii..
ada loh cinta segi banyak..
weeekkek..
*lirik sms2 gombal di hape..*

iway disini mengatakan...

to tika:
segi banyak apa lingkaran **winkwink**
mana tipsnya???

Anonim mengatakan...

ternyata selain penggemar pance om satu ini penggemar lagu sunda juga :)

iway disini mengatakan...

to oktav:
yah begitulah bang :D

Anonim mengatakan...

Heueheuheu, abdi sok gumujeng wae unggal ngupingkeun lagu Doel Soembang nu ieu teh, komo palebah embe bogoh ka kuring.. =))

Anonim mengatakan...

arghh. gw tersesat di suatu planet nih.. :) j/k